1.2.2017
Kategorie: Zdraví

5 jednoduchých cviků pro uvolnění krční páteře

Bolest zad postihla v menší či větší míře, asi už každého. To pak máte pocit, že neunesete ani hlavu na krku. Často bývá tato bolest způsobena sedavým zaměstnáním a nedostatkem pohybu (celodenní sezení u počítače apod.). Připravili jsme pro vás 5 jednoduchých cviků pro uvolnění krční páteře, které vám zaberou jen několik minut a skutečně pomohou!

1. Cvik

Sedněte si na jednu ruku, druhou si chyťte hlavu – tlačte do dlaně, pak uvolněte, co to jde. Opakujte to samé i na druhou stranu.

2. Cvik

Chyťte se oběma rukama za týl a očima koukejte jakoby na ofinu, pak zase dolů na bradu.

3. Cvik

Posaďte se a koukejte jakoby do náprsní kapsy. Jemně se chytněte za vlasy, případně culík, a přitáhněte hlavu na prsa. Opakujte vše na obě strany.

4. Cvik

Vsedě zdvihněte jednu ruku a táhneme dozadu – pádlujte. Opakujte na obě strany.

5. Cvik

Ruce dejte lokty k tělu, palce trčí směrem ven a vytáčejte se dozadu. Při tomto cviku byste měli cítit svaly mezi lopatky.

Závěrem: Říkáte si, to jsou ale celkem nepatrné pohyby, zabírá to vůbec? Za nás můžeme říci, že ano. Vyzkoušejte cviky sami na sobě, to je přeci vždycky to nejlepší!

Inspiroval vás článek? Řekněte o něm přátelům: