28. dubna 2022
Kategorie: PR Tipy

5 tipů, jak prakticky a jednoduše zařídit home office

Pracovní zázemí pro práci z domova můžete zařídit rychle a jednoduše. Klíčovým slovem je efektivita – a jak jej zařídit efektivně, to se dočtete v tomto článku. Zařiďte si pracovní prostředí, kde budete podávat skvělé výkony. Co nesmí chybět v domácí kanceláři?

Začínejte u nezbytné techniky

Ještě, než se vrhnete na příjemný výběr nábytku či doplňků, je potřeba zajistit veškerou nezbytnou techniku. Kromě počítače či notebooku nesmí chybět tiskárna, sluchátka, dobré osvětlení a další drobná elektronika. Častou chybou při zařizování je, že zapomínáme na doplňky k technice. Zkontrolujte dostupné tonery do tiskárny, náhradní baterie, dobíjecí kabely, nabíječky a další

TIP: Pozor na častou chybu. Chystáte se dokoupit tonery? Vybírejte originální náplně podle výrobce tiskárny, například náplň do tiskárny Canon. Předejdete možnému poškození tiskárny. (Existuje možná alternativa – tou jsou kompatibilní tonery, jejichž kompatibilitu musíte vždy ověřit).

Předejděte bolavým zádům

Tady velký vykřičník – nepracujte z pohovky, ani od kuchyňského stolu, i když je lákavé vyhnout se nákupu nového nábytku pro váš pracovní kout. Další důležité slovo pro práci z domova je slovo ergonomie. Ergonomický nábytek a zázemí je speciálně navrženo pro pohodlné sezení a pohyb u stolu. Kombinujte dostatečně vysoký stůl s nastavitelnou židlí. Ta by měla mít i loketní opěrku a opěrku hlavy. Chcete být trendy? Pak se nebojte ani vysokého stolu pro práci ve stoje. Možná vás překvapí, jak příjemná je. Prostě a jednoduše vyberte nábytek tak, abyste měli nejen dobrý prostor pro práci, ale i komfort bez rizika bolesti.

Organizace aneb jak mít vše při ruce?

Dokonalá pracovna? Méně je více, ale i tak se bez úložného prostoru neobejdete. Hodit se vám bude komoda, skříňka, zásuvky nebo úložné boxy. Dbejte na to, aby každá věc měla své místo. Místo si můžete předem načrtnout, nebo si můžete udělat seznam všech pracovních pomůcek, abyste zjistili, kolik úložného místa bude potřeba.

Ekonomicky, ekologicky, pohodlně

A náš poslední tip? Třiďte odpad i v domácím prostředí, předejděte zbytečnému plýtvání a nakupujte ekonomicky. Zero waste je dnes běžnou součástí kancelářské práce a s trochou úsilí se mu přiblížíte i vy. Jak na zero waste doma? Snažte se netisknout, když nemusíte, nakupujte bez obalu. Ušetříte prostředí i peníze. Navíc se vám s tímto vědomím bude ještě lépe pracovat. Buďte fér – a nastavte si vlastní pravidla pro váš příjemný home office.

Zpříjemněte si váš pracovní kout

Jste srdcaři a rádi se obklopujete věcmi, které jsou vám příjemné? Doma můžete, protože nad vámi nebdí šéf, který vám zakáže fotografií dětí nebo oblíbenou pokojovou rostlinu. Tady naopak platí, že zeleň uleví očím, dekorace zpříjemní pracovní stůl a osobitost vám pomůže cítit se tu zkrátka skvěle. Jak bude vypadat váš jednoduchý pracovní kout doma? Zpříjemněte si home office – a práce doma vás nadchne.

Inspiroval vás článek? Řekněte o něm přátelům: