26.2.2020
Kategorie: PR Tipy

SOUTĚŽ: Vyhrajte luxusní kabelku s makronkami pekařství PAUL!

Jaro bude ve francouzských pekařstvích PAUL skutečně pestré! Všichni, kdo propadli kouzlu originálních makronek i ti, kdo je ochutnají úplně poprvé, budou mít možnost vyhrát jednu z barevných luxusních kabelek značky Furla a další skvělé ceny.

Makronky a minimakronky patří k nejoblíbenějším sladkým produktům pekařství PAUL. A není divu! Barevné minimakronky lákají už na pohled. A co teprve, když se do nich zakousnete… lehké křupnutí a už se na jazyku rozplývá lahodná chuť vanilky, čokolády nebo třeba maliny. Minimakronky v dárkové krabičce jsou také opravdu stylovým dárkem, vhodným téměř pro každého. V síti pekařství PAUL mají pravé francouzské makronky v mnoha rozmanitých variantách, které jsou pravidelně obměňovány a doplňovány o další příchutě. Ve složení makronek od PAULa hrají hlavní roli kvalitní suroviny, především mandlová mouka, která zaručuje originální a nezaměnitelnou chuť i texturu. Právě pekařství PAUL se také v roce 2008 stalo jedním z prvních míst, kde Češi mohli tento klenot francouzských mistrů cukrářů ochutnat. V rámci jarní kampaně budete mít možnost ochutnat hned tři nové příchutě – slaný karamel, passion fruit a pistáciovo – čokoládovou.

Od 3. března po celých osm týdnů bude navíc možné při nákupu jakékoli minimakronky, nebo balení minimakronek vyhrát některou z lákavých cen. Každý týden bude vylosován jeden výherce luxusní kabelky Furla Metropolis, další dva výherci se mohou těšit na dárkovou kartu do pekařství PAUL v hodnotě 2.000,- a 1.000,-. Soutěž bude probíhat od 3.3. do 4.5. 2020 a zúčastnit se může každý. Soutěžit je možné opakovaně, počet soutěžních nákupů není omezen. Kompletní pravidla a informace o soutěži najdou zákazníci na webu a sociálních sítích francouzského pekařství PAUL.

HISTORIE MAKRONKY – Co ráda mlsala Kateřina Medicejská?

Makronky, nebo také macarons či macaroons jsou pochoutkou, kterou si spojujeme převážně s Francií. Je tomu však skutečně tak? Ano i ne! Poprvé si na křehkých cukrovinkách pochutnávali Benátčané, pro které je připravovali a prodávali, poněkud překvapivě, mniši. Do Francie se makronky dostaly až v polovině 16. století s Kateřinou Medicejskou, dcerou florentského vévody. Kateřině, provdané za francouzského krále Jindřicha II., se v nové vlasti po oblíbených cukrovinkách zastesklo, a tak je jí italští kuchaři začali připravovat i zde. Od královského dvora se módní novinka postupně rozšířila na šlechtické stoly. O další popularitu se makronkám postaraly dvě sestry karmelitánky, které si v roce 1792 začali jejich prodejem přivydělávat na živobytí během svého azylu v Nantes, kam se uchýlily během Francouzské revoluce.

V této době měly ovšem makronky podobu jednotlivých „sušenek“ z bílků a mandlové mouky bez příchuti a náplně. Teprve v 19. století se začaly ochucovat likérem, kořením nebo marmeládou. S nápadem slepit dvě makronky dohromady krémem a dotvořit tak jejich dnešní podobu přišel údajně až na přelomu 19. a 20. století proslulý cukrář Pierre Desfontaines. Dnes existují makronky v nespočetných příchutích, nejoblíbenější jsou však spíše klasické chuti, jako vanilková, čokoládová, nebo pistáciová. Díky svému elegantnímu vzhledu a typické konzistenci (nejprve křupavá, potom vláčná a rozplývající se na jazyku), jsou dnes makronky oblíbené po celém světě.

Inspiroval vás článek? Řekněte o něm přátelům: